onsdag 18 juni 2008

Men jisses redan onsdag!

Tänk vad tiden drar iväg. Jag som skulle göra en massa inför Midsommar. Planera vad som ska handlas.  Allt som man ska packa och det som ska ha med. Dubbel uppsättning av kläder för man vet ju inte om solen visar sej eller om Tor kör sitt race med hammaren och att det blir en massa regn. Där gick all min planering i stöpet. Får väl ut och handla i morrn och köpa en massa bra att ha att äta och dricka. Packa blir säkert precis innan vi åker. Men jag lovar jag har sett till att ha det kul dom timmar som var tänkta till att göra lite nytta. "asg" .  Ska väl få ner lite nyttigt i magen och då kanske man får lite energi. Men ser att det ligger ett korsord nära så jag blir nog sittandes där. Ha det så bra du som tittar in till mej.

Gör som grodan lev på hoppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar