söndag 15 juni 2008

TÄNK ATT JAG BÖRJAT BLOGGA.....

Var ju en kul bloggsida som jag hitta. Jag som aldrig tänkt en tanke på att blogga. Men nu är jag säkert en som smyger in här varje dag. Idag mår jag som jag förtjänar. Nu tror ni säkert att jag ska skriva att jag mår illa och har huvudvärk och är trötter, för att jag intagit för mycket %-haltiga drycker. Haha jag mår hur bra som helst. Det trodde ni väl inte. Som sagt igårkväll var ju första besöket här. Vad händer när jag stänger av datan. Jo hur visste du det, att jag var tvungen att gå in en sista gång innan jag nanna kudden. Till och med att jag låg och tänkte på den här sidan innan jag somna. Lugn det var bara goda och bra tankar. Nu ska jag kollar runt och se om jag hittar en coool bloggare. Skoja ju bara alla bloggsidor är bra. Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar