söndag 15 februari 2009

En utmaning. Kom in och hämta den vettja.....

 Emilfan har jag blivit utmanad av.

Regler

1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
3. Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen. 

1 .Jag önskar alla nära och kära allt gott.

2. Älskar att hålla på med en massa hobbies.

3. Vill åka hela Göta Kanal

4. Vill ha en ny symaskin

5. Vill bli av med mitt höga blodtryck

6. Är kvällströtter men morronpigg

7. Pratar för mycket.

8. Hatar kompisar som vänder kappan efter vinden.

Då utmanar jag.

Du som tittar in till mej ta med den här utmaningen till din sida. Och när du svarat på allt kan du väl hojta till så jag får läsa vad du skrivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar