söndag 8 mars 2009

Hoppla nu ska jag svara på en utmaning!

En utmaning från...

En Smal Tjockis

4 av mina favorit-tv-program

Arga snickaren. Äntligen hemma. Det okända och Lets Dance.

 
4 saker jag gjorde igår

Var och handla. Gjorde 3Dkort. Skar tyg till lappteknik och såg på Melodifestivalen.

4 saker jag längtar till

Storvinst på Keno. Vår och värme. Få sitta ute och äta och att jag ska få ner mitt blodtryck.........

4 favoritrestauranger

Allergi gör så att det inte blir Restaurangbesök. Så mina fyra ställen får bli. Ute i grönskan på en filt. Balkongen. Vid soffbordet och i köket. Ja vet att jag är tråkig med svaret.

4 saker på min önskelista

Att allt ska gå bra för mina nära och kära. Slippa min Fibro. En ny symaskin och en massa tyger.

4 bloggar jag utmanar

Åhhh jisses det klarar jag ju inte av att utmana 4 bloggar så du som tittar in till mej ta med den här utmaningen till din Blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar