måndag 31 augusti 2009

Satans försäljare det finns.....

Ringer på dörren och knackar som faen man tror ju att det hänt något. Där står en kille med någon liten löjlig mapp i handen när jag öppnar dörren. Hej jag säljer brandsläckare får jag komma in. Sa att jag var magsjuk. Idioten sa att han var härdad. Frågar efter id, varför han inte har någon sorts logga på kläderna vill ha papper på brandsläckaren inte ens det har han. Tredje gången han är här och säger samma sak har satt upp till en granne. Frågar mycket var sätter man brandsläckaren, hur går man till väga om det brinner. Kan ni gissa vad han sa men det är ju bara att gå ut ur lägenheten. Kan man jö inte sa jag då får ju elden mer syre. Jodå men så gör man sägen fanskapet. Ställer mera frågor kan ni gissa vad han gör. Går mot brandtrappan och säger hej. Just det han var väldigt intresserad och höra när min man kom hem. Hahhaha trodde han att jag skulle svara på det. Jag tror inte ett dugg på att han var en ärlig person.

                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar