tisdag 24 juli 2012

Hoppas jag valde rätt! Har köpt fina blomklämmor till mina orkideér!


På krogen...

-Ibland blir man riktigt rädd för att äta på självserveringar.
I går skrek en kille som stod bakom disken:
-Två kycklingar, en lever!
Nu har jag äntligen hittat My Moment drickyoghurt. Sen skulle man välja vilken kan vara godast att testa.
Smakerna att välja mellan är Vanilj - Jordgubb - Blåbär. Gratis är gott heter det ju eftersom jag gillar
Jordgubbar så fick det bli den som följde med mej hem.


My Moment Jordgubb

My Moment 100 ml är drickyoghurt fullproppad med aktiv bakteriekultur – förpackad
 i en praktisk och behändig flaska. I en enda 100 ml flaska finns mer än 200 miljoner
 Lactobacillus och 100 miljoner Bifidobakterier. Det här är goda bakterier,
 probiotika, och forskare menar att de bland annat konkurrerar ut skadliga
 bakterier i tjocktarmen. Levande bakterier förbättrar också laktosnedbrytningen
 i tarmen, vilket kan gynna dig som är laktosintolerant. Och mår din mage bra,
 är chansen stor att hela du mår bra. En balanserad och varierad kost i
 kombination med motion är grunden för en hälsosam livsstil.
 Lägg till en stund för dig själv då och då och kroppen tackar dig med välbefinnande.
- My life, my day, my Moment


Dom här söta blomklämmorna gick jag förbi och då hoppa tvås stycken ner i min kundvagn.




13 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Skönt att du äntligen hittade yogurten! =)
    Fina blomklämmor också! =)
    Här var det sol och jättevarmt imorse, sedan började det komma lite moln men tog en cykeltur upp till Jula/Willys, när jag kom ut så började det regna så fick en blöt hemfärd! Slutade precis innan jag var hemma och efter det har det kommit några till skurar! Så roar mig med tvättstugan nu och ska fixa lite middag!
    Hoppas ni slipper regn!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. Dom blommklämmorna var häftiga,viken affär hoppade dom ner i din kundvagn?? Vi har 29,9+ nu.Men man ska inte klaga Vi har ju velat ha sol och varmt länge.Skickar upp lite sol till dej.Kram!

    SvaraRadera
  3. ja dom veckorna gick verkkligen fort, alldeles för fort! jag har oxå mediciner att ta tidigt på morgonen men jag brukar skjuta på det tills jag vaknar av mig själv ;)Blir det en bild på kräftan sen då? Nu ska jag kolla vad katterna gör, låter som att dom river hela köket.... sen blir det virkning å lite tv, i morron kommer lillsyrran hit från stockholm!

    SvaraRadera
  4. Minaklämmor brukar kasa ner.skulle kanske köpa en mindre sort. kram

    SvaraRadera
  5. full med socker eller? ;) Kram

    SvaraRadera
  6. Mors..Ja det är bra att det finns datasuport i familjen..jag gillar vaniljyougurt..Du skulle nog haft kartan framme ändå..Haé Kram.

    SvaraRadera
  7. Tack :)
    Vi har underbart väder idag :)
    Då har du kommit långt ju :)
    Nej jag har inte sett någon men gör jag det så köper jag en.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Usch, inte kul att vara tvingad att sätta klockan varje morgon bara för att medicinen ska ner:( Tar du aldrig sovmorgon då eller har du lätt för att somna om sedan kanske?

    Haha, nej det där med Kina tecken kan ju vara lite knepigt, tänk om man tror att man skrivit något och så står det något helt annat.

    Idag njuter jag av solen igen. Åh vad jag älskar detta vädret.
    kram

    SvaraRadera
  9. Jordgubbar är supergott. Jag förstår att du valde den smaken. Kram

    SvaraRadera
  10. Typiskt med tån =/
    Vad har du för länk till din facebooksida? =)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Godmorgon ! Nu åker jag snart iväg på en liten semester.!Jag har lagt in in något i bloggen att roa sig med Morgonkram!

    SvaraRadera
  12. Hej raring, nu är jag här igen efter 3v härlig semester som bla blev 1 v på Korfu i 37 gr värme utan ett moln eller regndroppe.
    Åter på jobbet resulterade in i en rivstart i vardagen med 2,5 timmes övertid i måndags...
    I all hast, lite mkt just nu, men jag ville önska dej en fortsatt fin sommar!
    Varma kramar din vän Charly

    SvaraRadera
  13. åhh så himla fina blomklämmor! :D Vill oxå ha till mina orkideér! ;) SV: Vi har fått huset! :D Superglad över det, inflyttning i oktober! :P Här är det varma och solioga dagar, smälter bort när jag jobbar. haha Hoppas att du har en bra dag. :) Kramis

    SvaraRadera