onsdag 22 augusti 2012

Har anmält mej till Smartson! Tycker du om att tävla?


Fniss...

Den vackra kvinnliga medicinstudenten blev chockerad när professorn frågade henne:
Vilken del av människokroppen kan bli tio gånger större än vanligt när man erfar häftiga känslor eller blir upphetsad?
-Jag vägrar svara på en så oanständig fråga, sa flickan rodnande och vände sig bort.
-Professorn lät frågan gå vidare tll en annan medicine studerande som helt riktigt svarade: Pupillen.
-Fröken Svensson sa proferssorn, ert svar får mig att dra tre slutsatser. För det första: ni har inte läst på dagens avsnitt. För det andra: ni har snuskig fantasi. Och för det tredje: ert äktenskap kommer att bli en stor besvikelse för er.

Den här gången får man vara med att testa Becel pro activ hos *  SMARTSON * och svara på lite frågor om kolesterolvärdet. Både mitt onda och goda är höga. Man får göra som grodan och leva på hoppet att blir uttagen och får bli en av dom 2 500 testpiloter som dom söker.


Små förändringar i kosten och livsstilen kan åstadkomma stora förändringar i kolesterolvärdena.
 I vintras genomförde vi ett test med Becel pro.activ med positivt resultat – 80% av deltagarna
 sänkte sina kolesterolvärden. Ta gärna del av tidigare testpiloters resultat hos Unilever genom
 att klicka här!
Enkla saker som att äta sunt, motionera regelbundet och minska på alkoholintaget kan bidra
till hjärthälsan och välbefinnandet. Lär dig mer om kolesterol
 – ladda hem broschyren ”Lev hjärtvänligt” (PDF).
Nu söker vi 2 500 testpiloter som vill leva ett sundare liv tillsammans med Becel pro.activ.
 Som testpilot hämtar du kostnadsfritt ut två förpackningar Becel pro.activ 250 gram,
välj mellan Gourmet 60% eller 35%. Ditt uppdrag är att blogga och dela dina åsikter
 om Becel pro.activ hos Smartson och Unilever. Du får dessutom möjlighet till tips och
 stöd under testperioden genom ett fyraveckorsprogram från Unilever, med målet att
 sänka ditt kolesterolvärde.
Ansök senast 29 augusti!

Gå in till *  Tweety  * och var med i en busenkel tävling. Kika in och se vad man kan vinna!



9 kommentarer:

  1. Gomörra gomörra min vän!
    Igår var det haj lajf hemma hos oss. Fick med mej hunden vi brukar vara vakt åt mellan varven o innan jag hann stoppa henne for hon rakt iväg mot kattungen och skällde ut honom i ett hörn. Ingen bra början för det mötet. Sen insåg hon att han var liten o blev mest moderlig medan han fräste surt så fort hon visade sej ;D Stämmer alltid första intrycket?.... (inte i min värld iallafall, man ska ge alla en andra chans, och tredje o fjärde om det kniper...)
    Önskar dej en finfin lill lördag med mycket kärlek! Kram Charly

    SvaraRadera
  2. Det är garn till den dopklänningen jag skulle stickat men har redan hittat annat jag kan göra med det :)
    Ja det var fint :)
    Jag har ine kollat så långt :P Tar efter hand i mönstret.
    Traktorknappar är fint :)
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. men det va inte helt lätt att bestämma sig, först bestämma mig för att tacka nej till det jag kom in på, sen att tacka nej en gång till när dom ringde från göteborgs universitet å hade en plats åt mig på intensivvårdsutbildningen, en utbildning jag gärna skulle vilja läsa å det är svårt att komma in där. Men som sagt, det får bli jobb för mig iaf ett år till framöver.vantar är ju perfekt nu inför vintern! ha en fin dag, själv ska jag ner till tvättstugan sen blir det en joggingtur om vädret håller upp

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir uttagen och får prova då. Det känns som om du brukar ha tur till sådant där:)

    Jag är yttepytte piggare idag, så vem vet, förhoppningsvis vänder det nu:) Positiva tankar här. Det värsta är väl att jag är så stressad och börjar få lite resfeber också haha. Men det ska bli bra, bara jag kommer iväg snart - längtar.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag har också anmält mej till Smartson. Ska man sätta in på sin blogg innan man vet om man har blivet antagen??Presenten blev uppskattad! Idag har det regnat på fm och nu på em har det blåst! Fick du nöta skorna mycket idag?? Kram!

    SvaraRadera
  6. Har inte anmält mig den här gången.... Har inte hunnit smaka på såsen än :D

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Jag har också anmält mig till Becel testningen, får se hur det går för oss! =)
    Här har det varit soligt med mörka moln emellanåt, men *peppar, peppar* så har vi klarat oss från regn än så länge!
    Lär nog behöva låna bilen när det är dax att hämta paketet, de brukar vara större än man tror!
    Nu är det snart dax för dans, hoppas på en bra kväll!
    Ha det så gott!
    Kram, Elenor

    SvaraRadera
  8. Jag lämnar plats åt dig som vanligt hos Smartson! Lycka till! :) Kram

    SvaraRadera
  9. Läckra godisar i tävlingen!
    Får bli mitt inlägg imorgon, självklart vill jag ju vara med och tävla!!!!!!
    Kram vännen min

    SvaraRadera