torsdag 25 oktober 2012

En shitgris!



Vetenskapligt bevisat...

En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i England har visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla orden i en text är ritkigt plessarade, spelar det liten roll i viklen orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är  fulltläbsar t o m om de andra bokestävrna kommmer hullorebmuller! Detta eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet som helhet.
Lyckades du läsa? Var svårt att skriva fel.


Den här grisen har inhandlats i en butik i Höör. Visst är han fin? Det är en sparbössa.



 Önskar er en bra pannkaks och ärtsoppsdag. Kram från mej till dej.

6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilken härlig gris du har skaffat! =)
    Här är det kallt ute, var -2 imorse och frost, men som tur var inte så halt!
    Jag kom hem från Italien tisdag kväll och håller på att komma tillbaka till vardagen igen nu! =)
    Är piggare från förkylningen men nåt litet som retar fortfarande!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kramar, Elenor

    SvaraRadera
  2. Hej du,,Här har dagen hitintills varit riktigt fin solig och lite kylig..Hoppas du fixar till en sluss i lägenheten så du slipper det värsta dammet..Haé Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag får väl ta mej en runda ner till hobbyvaruhuset och kolla grisar.Du kan vara lugn jag hänger inte upp och ner och inte i ett fönster.Förrästen så bor jag i en återvändsgata så då hade jag fått sitta länge för att locka in någon! Bra med 50:- rabatten ska fråga min frisör om jag ocks¨kan få det.. Kram!

    SvaraRadera
  4. Liknar Churchill :D

    SvaraRadera
  5. Det är konstigt - jag läste nästan alltihop innan jag såg att det var konstigt stavat! Jag är helt knäpp, jag vet ;) KRam

    SvaraRadera
  6. Tack :)
    Det är kul att beställa garn sen är det bra när det är rea, köpte också till mindre pris.
    Ja det ska bli en kofta till mig :)
    Fin spargris :)
    Kram

    SvaraRadera