söndag 5 april 2015

Har kastat ut min nyblivna tonåring :)










Tonåringen är vår tvättmaskin. Har varit så himlans bra men nu tacka den för sig med lagerfel.



Vi har tvättstugan i vår port bara ta hissen ner, Tvättstugan är nyrenoverad allt är tipp topp. Skönt att få allt tvättat på en gång.



Har ni påskgubbar och påskgummor varit till Blåkulla?
Det har jag, men det gick inget vidare för jag ställde in min GPS på fel  Blåkulla hamnade här, var ju ett stall.





Har ni lite tid över så kan ni ge mej den. Mina dagar bara försvinner. Hinner inte göra allt jag har tänkt på.
Man kanske skulle göra som Skalman



 Min kyckling jag virkat, en del är ju i hatten men min kyckling är i skalet.







10 kommentarer:

  1. Hej du..Jo nu funkar länken..Jaha du kom fel trots GPS inte kul...Du får vara glad att maskinen hängde med så länge ändå..Det var en fin liten kyckling,du snott ihop..Ha nu en fortsatt Glad Påsk..Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag borde ha gott om tid eftersom jag är pensionär, men tyvärr så är det bristvara här med. jag gillar din kyckling. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tog kvasten, men navigerade fel och hamnade i Spanien. Inte så dum felnavigation!
    Så fina virkade kycklingar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Tack :)
    Jag skäms nästan men har inte ens fäst trådarna än på mössan.
    Villen söt kyckling :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sv: tack så mycket vad gullig du är :)
    Hoppas du haft en bra påsk! Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka söta kycklingar:) Hoppas du har haft en fin påskhelg. Jag har haft fullt upp hela påsken. Var ju hos familjen i Småland, då blir det inte många tysta minuter. När jag kommer hem är jag helt slut i huvudet.

    Idag vill jag mest bara sova haha. Tror jag börjar bli lite sjuk.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Nu har jag gratulerat Allan från dig, han hade en lugn 3 månaders dag med mys och fick sitta i farfars far Allans knä. =)
    Vilken härligliten kyckling du har gjort! =)
    Skönt att flytten är klar och att ni har gjort er hemmastadda där nu också.
    Påsken har varit bra, dock åkte jag på förkylning efter besöket på jobbet så är ganska slut på dagarna men det får gå ändå. Idag BVC och han växer för fullt.
    Hoppas du har haft en fin påsk också!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  8. Blir det en ny tvättmaskin?=)
    Fina kycklingar, här försvinner med dagarna bort.

    SvaraRadera
  9. Oh, vilken gullig kyckling, som kan stå på huvudet, hihi...! Vad du hittar på !

    Och samma här Gun-Britt, mina dagar också bara försvinner, jag hinner inte med ?!

    Det var väl inte så svårt att skilja sig från din trotjänare och en trasig tvättmaskin,
    fast din maskin har ju tårar i ögonen !
    Skönt att ha en tvättstuga där allt är tipp topp !

    Vi har också en tipp topp tvättstuga i nere våning, men jag går aldrig dit så länge
    mina egna maskiner, tvätt och torktumlare, fungerar och börjar inte gråta.

    Ja, det är så lätt att tvätta numera, men det var annat i förr i tiden !
    Men att tvätta trasmattor på sommaren, ute på bryggan vid stranden, det gillade
    jag när jag var yngre !

    Allt gott till dig och ha det skönt i vårvärmen, kramar till dig !!

    SvaraRadera
  10. Hahaha.... Gulliga dig. Vilken söt humor du har och vilka fina gulliga bilder.
    Din lilla kyckling du virkat är ju ursöööt. Puss påre Pippi.
    Ha en fin skön ny vecka goaste du.
    Blir sååååå glad när jag tittar in i din blogg.
    Kramelikramkram bruden.

    SvaraRadera